الگری : موضوع ساده است، ما در حال تغییر نسل هستیم

الگری : موضوع ساده است، ما در حال تغییر نسل هستیم

ماسیمیلیانو آلگری مدعی شد که یوونتوس او علیرغم جا مانده از رقابت قهرمانی، به اهداف خود رسیده است.

 

بیانکونری ها در 21 بازی ابتدایی فصل با اینتر، صدرنشین لیگ همگام بودند، اما فرم آنها در هفته های اخیر شروع به افت کرده و این باشگاه تنها یکی از 6 بازی متوالی اخیر خود در لیگ را برده است.

 

آلگری در یک کنفرانس مطبوعاتی ابتدا در مورد اهمیت جدال یوونتوس با آتالانتا صحبت کرد.

 

وقتی به این لحظه از فصل می‌رسی، امتیازها بسیار مهم هستند، باید برای هدف نهایی امتیاز بگیری و ما در مقابل تیمی بازی می‌کنیم که برای چهار رده اول می‌جنگد.

 

وی افزود:

 

بازی خوبی در ناپولی انجام دادیم، اما بدون امتیاز به خانه رفتیم. فردا باید یک بازی خوب انجام دهیم و مهمتر از همه نتیجه بگیریم.

 

از او پرسیده شد که آیا نگران فرم ضعیف تیم اخیر است یا خیر.

 

من نگران نیستم، اما متاسفیم که در این مسیر برخی امتیازها را از دست دادیم. ما در ماه مارس هستیم، در قسمت پایانی فصل هستیم، اولین هدف این بود که در ماه مارس در بهترین شرایط ممکن برسیم.

 

او گفت:

 

ما در رده دوم هستیم و برای چهار رتبه اول می جنگیم. و ما در نیمه نهایی کوپا ایتالیا هستیم. در حال حاضر، اهداف محقق شده است. ما باید در رسیدن به پایان خوب باشیم. 11 بازی به اضافه 2 بازی باقی مانده است تا بهترین کار را انجام دهیم.

 

سرمربی یوونتوس در مورد وستون مک کنی و سایر اعضای تیمش گفت:

 

او در دسترس است، امروز هم با تیم تمرین کرد. بقیه همه، کم و بیش، در دسترس هستند. آلکاراز مصدوم است، ولاهوویچ محروم است و ربیو هفته آینده بازمی گردد.

 

آلگری درباره غیبت دوسان ولاهوویچ اظهار نظر کرد.

 

فردا میلیک را در اختیار داریم و کین برگشته است. هنوز 11 بازی برای انجام دادن داریم. زمان کمی در اختیار داریم. ما در ماه سپتامبر نیستیم، اکنون زمانی برای بهبودی وجود ندارد.

 

او افزود:

 

یک تیم همیشه نمی تواند عنوان قهرمانی را کسب کند. یووه 9 سال فوق العاده داشت. الان تغییر نسل شده، میانگین سنی تیم پایین آمده است. مسیر برای خواسته های باشگاه پایدار است.

 

الگری ادامه داد:

 

مهم است که هر سال به لیگ قهرمانان صعود کنیم. برای فوتبال ایتالیا، لیگ قهرمانان اروپا، برای بسیاری از تیم ها 30 درصد گردش مالی است، اما برای یوونتوس 20 درصد خواهد بود. شما باید وارد آن شوید، اما این آسان نیست.

 

او ایده بازی در سیستم 4‐3‐3 را مطرح کرد.

 

دقایق پایانی را با کیزا در سمت راست و یلدیز در سمت چپ بازی کردیم. مسئله اعداد نیست، بلکه ویژگی های بازیکنان است. تیم رشد کرده است، ما باید دوباره شروع به نتیجه گیری کنیم و نتایج را ثابت کنیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: